Forretningsmæssige udfordringer
Nedenfor er nogle eksempler på forretningsmæssige udfordringer, som vi kan hjælpe dig med at møde. Klik på de forretningsmæssige udfordringer for at se, hvilke relevante analysemæssige løsninger, vi kan tilbyde jer:
-
- Hvorfor mister vi kunder/medlemmer, og hvad kan vi gøre for at fastholde vores kunder/medlemmer?
(Se Kundeanalyser/Medlemsundersøgelser)
- Hvorfor mister vi kunder/medlemmer, og hvad kan vi gøre for at fastholde vores kunder/medlemmer?
-
- Hvad er vores virksomheds omdømme?
(Se Markedsanalyser)
- Hvad er vores virksomheds omdømme?
-
- Hvor synlige er vi?
(Se Markedsanalyser)
- Hvor synlige er vi?
-
- Hvad er vores produkters potentiale?
(Se Koncept- og produkttest)
- Hvad er vores produkters potentiale?
-
- Hvad er vores kunders potentiale (f.eks. jeres “share of wallet”)?
(Se Kundeanalyser)
- Hvad er vores kunders potentiale (f.eks. jeres “share of wallet”)?
-
- Hvad er vores målgruppes holdninger og adfærd?
(Se Holdnings- og opinionsundersøgelser)
- Hvad er vores målgruppes holdninger og adfærd?
-
- Hvor effektiv er vores markedsføring og kommunikation?
(Se Kommunikationstest)
- Hvor effektiv er vores markedsføring og kommunikation?
-
- Hvad er kundernes forbrugsmønstre, og hvordan er købsprocessen?
(Se Markedsanalyser)
- Hvad er kundernes forbrugsmønstre, og hvordan er købsprocessen?
-
- Hvordan kommer vores virksomhed oftere i medierne?
(Se Holdnings- og opinionsundersøgelser)
- Hvordan kommer vores virksomhed oftere i medierne?
-
- Hvordan kan vi øge tilfredsheden blandt vores læsere (f.eks. af nyhedsbrev eller magasin)?
(Se Læserundersøgelser)
- Hvordan kan vi øge tilfredsheden blandt vores læsere (f.eks. af nyhedsbrev eller magasin)?
-
- Hvordan kan vi optimere vores hjemmeside, så vi får en højere konvertering?
(Se Website evaluering)
- Hvordan kan vi optimere vores hjemmeside, så vi får en højere konvertering?
- Hvordan kan vi løbende afdække vores kunders/medlemmers holdninger til forskellige spørgsmål på en omkostningseffektiv måde?
(Se Etablering, drift og administration af kunde- og medlemspaneler)