Metode: Brand Performance analyse

Træd ud i den virkelige verden med hurtige, nemme og omkostningseffektive brand performance analyser

Med vores flytning til Userneeds kan vi hos Analyse Danmark Brand Performancenu tilbyde nye services til vore kunder. En af dem er en  tids- og omkostningseffektiv brand performance analyse. Vi kommer hurtigt og nemt frem til det, det hele handler om: Resultaterne, der skaber værdi ude i virksomhederne.

Demokratisering af brand performance analyser: Både for større og mindre virksomheder

Ofte har brand performance analyser været forbeholdt større virksomheder. Det har krævet økonomiske muskler at følge et brands ydeevne, udføre kendskabsanalyser og teste kampagner. Med Userneeds’ nye værktøjer er et ønske om at demokratisere brand performance analyser indfriet på en måde, hvor alle virksomheder kan være med. Det er muligt, fordi analyserne gennemføres tids- og omkostningseffektivt, og vi hele tiden har øjnene på målet: Hurtigt, nemt og omkostningseffektivt at komme frem til resultaterne, der skaber værdi hos virksomhederne.

Unikke indsigter: Forstå, hvad der rør sig i jeres målgruppe

Når I udfører brand performanceanalyser, får I en unik mulighed for at forstå, hvad der rør sig i netop jeres målgruppe. Der er mulighed for også at tage andre brands eller virksomheder med i undersøgelsen. I kan således se, hvordan I står i forhold til konkurrenterne med hensyn til kendskab, købsvillighed, loyalitet og drivers. Hvis I ønsker enkeltstående indsigter eller kontinuerlig tracking af jeres brand, kan brand performance målinger give et indblik i branchen, målgruppens kendskab til eget og konkurrerende brands samt eget brands ydeevne i branchen.

Tag førersædet i processen: Standardiserede spørgerammer og automatisk afrapportering

I brand performance analyserne arbejder vi udelukkende online med standardiserede spørgeskemarammer med mulighed for individuelle afkrydsningssvar samt en automatiseret afrapportering. Processen er enkel: Branche- og brandoplysninger klikkes af i spørgeskemaet, vi tester skemaet inden udsendelse, undersøgelsen kører i et aftalt tidsrum, og der sker automatisk en afrapportering. Denne kan tilgås via et personligt dashboard. Det betyder, at konsulenttimer er skåret ind til benet, og I som virksomhed selv sidder i førersædet i hele processen. Naturligvis altid under kyndig vejledning.

Læs mere om mulighederne for brand performance analyser på Userneeds hjemmeside eller tag fat i Henrik Feindor-Christensen på 4333 1021 for mere information .