Vi rådgiver virksomheder og organisationer til at skabe øget værdi gennem kundeorienteret udvikling baseret på research og analyse

B2B DIALOG

– en specialiseret afdeling i Analyse Danmark


Vi er nogle at de mest erfarne specialister inden for business til business research og analyse – vores kunder er såvel nationale som internationale. Vi behersker en omfattende værktøjskasse, som er dokumenteret over 25 år igennem substantielle projekter for godt 80 internationale og danske virksomheder.

Vores analyserapporter – kvantitative eller kvalitative – er robuste og skaber et klart grundlag for design og implementering af kundeorienteret udvikling. Vi er passionerede og kreative på et faktabaseret grundlag. Vores rapporter og rådgivning giver øget indsigt i potentialet hos kunder og marked.

Vi tager udgangspunkt i vores B2B DIALOG CIRKEL og designer en gennemprøvet proces, som vil føre til en succesrig kundeorienteret udvikling.

Vi har mange års erfaring og veldokumenterede resultater inden for research, marketing og ledelse hos førende danske og internationale virksomheder. Vores referencer tæller bl.a. Dansk Industri, AS3, Lyreco Scandinavia, Pankas, Radisson SAS Hotel worldwide, Crisplant (Beumer Group), Danmarks Apotekerforening, Nilfisk-Advance, NKT, ISS med flere. Se for eksempel B2B konkurrent- og markedsanalyse for Lyreco Scandinavia her.

Vi behersker både kvantitative og kvalitative metoder. Her er et udpluk af vores værktøjskasse:

  • Vores metodeuafhængighed sikrer, at du får den rette løsning og vejledning
  • Vores Internationale erfaring og netværk sikrer dig sparring på et forretningsmæssigt højt niveau
  • Du får en løsning, der er tilpasset dine behov og måde at gøre forretning på

Vores B2B specialist

Kaj

Kaj Christensen

Kaj er uddannet Cand. Merc. fra CBS i 1981 og Erhvervsforsker, Akademiet for Tekniske Videnskaber, 1984. Han har indtaget lederstillinger i danske og internationale selskaber, bl.a. marketingchef i Crisplant og Univeyor samt adm. direktør for flere datterselskaber i NKT. Derudover har Kaj mange års erfaring som rådgiver og konsulent i research, markedsføring og ledelse for danske og internationale virksomheder.