Nyhedsbrev oktober 2014
Kære læser
Fra lusemidler til Europaparlamentsvalget i maj. Temaerne i vores undersøgelser har været mange og interessante hen over foråret og sommeren. Der er også gang i konferencerne. Senest har vi været medarrangører af en konference om medlemsengagement og frivilligt arbejde, der blev afholdt den 30. september på Nationalmuseet i København. Læs mere om konferencen her i nyhedsbrevet.
Nyhedsbrevet byder også på en case om brugerinddragelse i relanceringen af Københavns Kommunes subsite for ikke dansktalende borgere, som vi har gennemført i samarbejde med Kalus. Desuden kan du blive klogere på, hvad ”satisficing” er for en størrelse, og få gode råd til at minimere fænomenet i dine egne undersøgelser. Sidst men ikke mindst kan du læse, hvordan undersøgelser fra Analyse Danmark har været med til at skabe succes for flere organisationer under Folkemødet på Bornholm.
Klik på overskriften for at læse:
Engagér medlemmerne på nye måder
Brugerundersøgelse forbedrer den digitale byport
Undersøgelser fra Analyse Danmark skaber opmærksomhed på Folkemødet
Fire tip: Sådan minimerer du tilfældige svar
God fornøjelse!
Henrik Feindor Christensen
Managing Director & Partner
Analyse Danmark