Nyhedsbrev december 2017
Kære læser
Det bliver et godt nyt år.
Endnu et år er gået i det lille analyseinstitut og det er jo en god lejlighed til både at gøre status og til at se fremad mod et nyt og spændende år.
Vi har haft den fornøjelse at gennemføre projekter af meget forskellig art, herunder om karameller, seniorbofællesskaber, danskernes idrætsvaner, ’Kender du typen’, humor på arbejdspladsen, robotteknologi, sikkerhed på nettet, Hortons hovedpine, cykelparkering, bagehylden i supermarkedet, sundhedsinformation, Folkemødet, blødt vand, urinvejsinfektion, kapitalfonde, Danmarks konkurrenceevne, varmeværker, E-bog til børn, kontorartikler og mange mange flere.
Ud over at blive klogere på alle disse emner, har vi også haft gode diskussioner i vores Customer Engagement Akademi, som både eksisterer online og i form af fysiske meet-ups, som du kan læse mere om længere nede – eller du kan melde dig ind her.
Vores arbejde for DI med styrke dialogen med deres nye medlemmer kan du læse om i casen nedenfor, ligesom du også kan læse mere om vores satsning på B2B-segmentet med tilknytningen af nye stærke profiler og udvikling af metoder.
Vi håber, at 2018 bliver mindst lige så spændende.
Klik på overskriften for at læse:
Case: Dansk Industri – Fra kortsortering og tegninger til praktisk værktøj i dagligdagen
Styrket B2B-fokus hos Analyse Danmark
Glædelig jul og godt nytår til alle analysefans!
Henrik Feindor Christensen
Managing Director & Partner
Analyse Danmark