Nyhedsbrev september 2015
Kære læser
Hos Analyse Danmark er årets grå sommer en solstrålehistorie. Vi mærker de positive strømninger, og vores kunder har behov for spændende analyser. Folketingsvalget gav som altid behov for en lind strøm af politiske undersøgelser, og det ser ud til, at opsvinget påvirker analysebudgetterne positivt.
I nyhedsbrevet får du denne gang indblik i, hvordan Realdania – sammen med os – har gennemført en større medlemsundersøgelse med kvalitativ og kvantitativ metode. Bliv også klogere på vores nye LinkedIn-community, Customer Engagement Akademiet (CEA). Endelig kan du få gode fif om sensitive interviews fra den nye antologi Qualitative Methods for Consumer Research, som Marianne Parastatis fra Analyse Danmark har bidraget til.
Klik på overskriften for at læse:
Indsigt skærper Realdanias kommunikation
Velkommen til Customer Engagement Akademiet
Tre tip til de følsomme interviews
God fornøjelse!
Henrik Feindor Christensen
Managing Director & Partner
Analyse Danmark