Styrket B2B-fokus hos Analyse Danmark

Styrket B2B-fokus hos Analyse Danmark

Business-to-business research har fra september fået ekstra fokus hos Analyse Danmark, hvor vi har budt velkommen til to nye stærke profiler: Kaj Christensen og Jens Prener. 

Fokus på at forstå vores kunders kunder har altid været en Analyse Denmark mærkesag, men nu er der skruet ekstra op for blusset i forhold til B2B-kunderne, hvor vi har fået tilknyttet to virkeligt store kapaciteter på både rådgivning og analyse.

Kaj Christensen og Jens Prener, der begge har en baggrund som Cand. Merc fra CBS, har i årtier hjulpet store og små B2B-virksomheder til at få indsigt i deres kunder og det marked de befinder sig i. Begge indtræder som Senior Consultants.  Jens Prener kommer med en baggrund som medstifter af The Service Management Group og har bl.a. arbejdet som Executive Vice President hos EF Education First og NKT Nilfisk. Kaj har ligesom Jens besiddet lederstillinger i både danske og globale virksomheder, bl.a. som marketingchef hos Crisplant og Univeyor, ligesom han også har været adm. direktør for flere selskaber under NKT.

Med et særligt fokus på kundeorientering har de begge været stærkt medvirkende til udviklingen af ledelse inden for servicevirksomheder i Danmark. De tilslutter sig vores allerede meget erfarne analyseteam.

 

Læs mere om vores B2B-ydelser, projekter og metoder, herunder vores B2B dialog model, her.