Velkommen til Customer Engagement Akademiet
Nyligt hjemvendt fra diverse ferieegne og sprængfyldt med energi åbner vi sæsonen med et nyt LinkedIn-community: Customer Engagement Akademiet. Akademiet har fokus på kundeorienteret kommunikation.
Emnerne i gruppen kommer til at spænde vidt, men vil alle tage udgangspunkt i, hvordan analyse, kommunikation, forretningsstrategi og teknologi bindes effektivt sammen med kunden i centrum.
Bag gruppen står reklamebureauet Neuburg I Zinckernagel og Analyse Danmark. Vi har hver vores indgangsvinkel og nøglekompetencer og vil bidrage med regelmæssige, faglige indlæg. Vi brænder for at udvikle området og håber, du har lyst til at engagere dig i dette frie forum med viden, erfaringer og spørgsmål.
Debat, løsninger og events
Vores ambition er en åben og konstruktiv debat om konkrete udfordringer og løsninger såvel som indfald og idéer, der kan gøre os alle klogere og mere relevante i vores kommunikation. Ud over faglige indlæg fra os selv vil der også være input fra andre specialister på området.
Foruden indlæggene i gruppen vil Customer Engagement Akademiet løbende tilbyde fysiske events med samme faglige fokus. Alle events bliver annonceret i gruppen og kommer formentlig til at finde sted på Frederiksberg, hvor både Neuburg I Zinckernagel og Analyse Danmark har til huse.
Tjek gerne Customer Engagement Akademiet ud, og tilmed dig endelig, hvis emnet frister.