Facebookanalysen 2012

Skrevet af Henrik Feindor Lyhne

Facebookanalysen 2012

 

Med Facebookanalysen 2012 fås essentielle indsigter i Facebook-universet f.eks. om Facebook-brugernes vaner, adfærd og holdninger både helt generelt og i forhold til virksomheder, som agerer på mediet.

 

Indhold

  • Frekvens-og krydstabeller i Excel. Samtlige spørgsmål opdelt på forskellige demografiske variable (f.eks. køn og alder) samt brug af Facebook, avislæsning og om man ”synes godt om” virksomheder.
  • Åbne besvarelser (f.eks. svar på hvad der for Facebook-brugere til at klikke ”Synes godt om” til virksomheder).

 

Om undersøgelsen

  • Facebookanalysen er baseret på en panelundersøgelse i aldersgruppen 16-70. Stikprøven er udtrukket tilfældig stratificeret på køn, alder og geografi (region), så den afspejler befolkningssammensætningen på disse parametre. Resultaterne er efterstratificeret på køn, alder og region i hht. Danmarks Statistiks fordelinger. Undersøgelsen er gennemført i perioden 6. november til 13. november 2012.
  • Svar på mere end 30 spørgsmål fra 1.000 respondenter (heraf 813 brugere af Facebook).

 

Pris

  • Facebookanalysen 2012 koster 1.500 kr. ekskl. moms. Ved køb får du ligeledes Analyse Danmarks præsentation fra Probana’s Social Media og Facebookkonference.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev!

Tilmeld dig vores nyhedsbrev!

Modtag vores seneste nyheder og artikler

Udfyld formularen, så modtager du vores seneste nyheder og publikationer.