Analyse Danmark leverer analyser af høj kvalitet og dermed et solidt beslutningsgrundlag, som skaber værdi for vore kunder. “Det, du har brug for at vide” er vores valgsprog

Om Analyse Danmark – et full service analyseinstitut etableret i 1997

Analyse Danmark var blandt de første, der så de mange nye muligheder, som Internettet har skabt for analysevirksomheder gennem Internetbaserede undersøgelser og hermed udfordrede de eksisterende mere traditionelle analyseinstitutter.

Kernekompetencer

Vores kernekompetencer er:

Oftest gennemføres vores kvantitative analyser som webbaserede undersøgelser, men vi mestrer naturligvis også de traditionelle dataindsamlingsmetoder som CATI og postale undersøgelser. Udover kvantitative analyser tilbyder vi også kvalitative undersøgelser som f.eks. fokusgrupper og dybdeinterview.

Hvorfor vælge Analyse Danmark som dit analyseinstitut?

Du skal vælge Analyse Danmark, som din analyseleverandør og samarbejdspartner, hvis du ønsker en leverandør som:

  • har stor indlevelsesevne i jeres udfordringer
  • har en indgående forretningsforståelse
  • har fokus på handlingsorienterede løsninger
  • har faglig dybde
  • er fleksibel

Derudover skal du vælge Analyse Danmark, hvis du ønsker en kompetent og fleksibel sparringspartner med stor forretningsforståelse. For Analyse Danmark er indlevelsesevne i forhold til vore kunder og handlingsorienterede løsninger helt afgørende.