Vi rådgiver virksomheder og organisationer til at skabe øget værdi gennem kundeorienteret udvikling baseret på research og analyse

B2B DIALOG

– en specialiseret afdeling i Analyse Danmark


Vi er nogle at de mest erfarne specialister inden for business til business research og analyse – vores kunder er såvel nationale som internationale. Vi behersker en omfattende værktøjskasse, som er dokumenteret over 25 år igennem substantielle projekter for godt 80 internationale og danske virksomheder.

Vores analyserapporter – kvantitative eller kvalitative – er robuste og skaber et klart grundlag for design og implementering af kundeorienteret udvikling. Vi er passionerede og kreative på et faktabaseret grundlag. Vores rapporter og rådgivning giver øget indsigt i potentialet hos kunder og marked.

Vi tager udgangspunkt i vores B2B DIALOG CIRKEL og designer en gennemprøvet proces, som vil føre til en succesrig kundeorienteret udvikling.

Vi har mange års erfaring og veldokumenterede resultater inden for research, marketing og ledelse hos førende danske og internationale virksomheder. Vores referencer tæller bl.a. ABB, AstraZeneka, Arla Foods, Bombardier Transportation, BBDO, Danske Bank, Deutsche Post, DHL, EF Education First, Nilfisk-Advance, NKT, og mange flere.

Vi behersker både kvantitative og kvalitative metoder. Her er et udpluk af vores værktøjskasse:

 

  • Vores metodeuafhængighed sikrer, at du får den rette løsning og vejledning
  • Vores Internationale erfaring og netværk sikrer dig sparring på et forretningsmæssigt højt niveau
  • Du får en løsning, der er tilpasset dine behov og måde at gøre forretning på

Vores B2B specialist-team

Jens og Kaj var pionerer inden for udvikling af ledelse i servicevirksomheder med særlig fokus på kundeorientering. Allerede tilbage i begyndelsen af 80’erne var de således begge med i opstarten af det første konsulentfirma, Service Management Group, som fokuserede på værdiskabelse gennem udvikling af kundeprocesser. Sammen repræsenterer B2B Dialog teamet således en fælles erfaring og grundighed indenfor kundeorienteret udvikling, som ikke ses mange steder.

Jens Prener

Jens er uddannet Cand. Merc. fra CBS i 1981. Startede samme år The Service Management Group. I 1990 EVP i den globale virksomhed EF Education First. Derefter EVP i NKT Nilfisk. Jens´ primære fokus som leder og rådgiver er kundeorientering samt innovation

Kaj Christensen

Uddannet Cand. Merc. fra CBS i 1981, og Erhvervsforsker, Akademiet for Tekniske Videnskaber, 1984. Har indtaget lederstillinger i danske og internationale selskaber, bl.a. marketingchef i Crisplant og Univeyor samt adm. direktør for flere datterselskaber i NKT. Derudover mange års erfaring som rådgiver og konsulent i research, markedsføring og ledelse for danske og internationale virksomheder.